Bizi arayın:

  00902129002511

En sık sorulan sorular

Yardım bölümümüzde en sık sorulan sorulara cevap bulabilirsiniz.

Telefondan ilk danışmanlık hizmetimi nasıl alabilirim?

İlk defa telefondan danışmanlık hizmetimizden yararlanmanız için, ücretsiz üyelik yapmanız gerekmektedir. Üyelik size Astrocenter'da yaşanan yenilik ve promosyonları gönderebilmemiz için gereklidir ve kişisel bilgileriniz %100 güvenle korunmakta ve kimse ile paylaşılmamaktadır. Sitemize üye olmak hem çok kolay hem de ücretsizdir.

  • 1. Bunun için iletişime girmek istediğiniz uzmanı seçin ve « Uzmanı ara » düğmesine tıklayın ya da sağ üst köşedeki Yeni Üyelik butonuna tıklamalısınız.
  • 2. « Yeni bir üyelik oluştur » sayfasına ulaşacaksınız. Bu sayfada Email adresinizi, kullanıcı adınız (rumuz) ve şifrenizi giriniz. Uzmanlarımız sadece kullanıcı adınızı görecektir. Kullanım koşullarını kabul ettikten sonra “Devam et” düğmesini tıklayın.
  • 3. Aranmak istediğiniz telefon numarasını girin ve “Devam et” düğmesine tıklayın.
  • 4. Arzu ettiğiniz ödeme seçeneğini seçip “Devam et” düğmesini tıklayın. Bankamatik/Sanal/Kredi kartlarının hepsi sitemizde çalışmaktadır.
  • 5. Eğer Paypal/Giropay/iDeal/Sofort/Bancontact/Mister Cash kullanmak istiyorsanız bu ödeme şekillerinin sayfasına yönlendirileceksiniz. Paypal hesabınız var ise hesabınızı kullanarak daha önceki sayfada belirtiğiniz tutarı yükleyin. Hesabınız yoksa banka kartı, email ve telefon numara bilgileriniz girerek hemen ödeme yapabilirsiniz.
  • 6. Tarifeyi onaylayarak aramayı başlatın.

Email adresim yok. Nasıl Astrocenter’a üye olabilirim?

Email adresiniz yoksa Müşteri Hizmetlerimiz size yardımcı olacaktır. Müşteri Hizmetlerimize saat 10 :00 - 19 :00 saatleri arası 0 (212)900 25 11 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz (arama sabit bir telefonu arıyormuşsunuz gibi ücretlendirilir ve ek bir ücret kesinlikle alınmaz).


Astrocenter sitesinden hizmet almam için hangi bilgiler benden istenecektir?

Siteden hizmet almanız için bir email adresine ve internet üzerinden ödeme yapabildiğiniz bir banka kartına sahip olmanız yeterlidir.


Astrocenter’a bu bilgileri vermek güvenli midir?

Evet, kişisel tüm bilgileriniz ve konuşma kayıtlarınız korumamız altındadır. Kişisel bilgileriniz(telefon numarası, mail adresi, şifreniz ve banka kartı bilgileriniz vs.) hiçkimse ile paylaşılmaz ve Astrocenter koruması altındadır. Görüşmeleriniz sizin özelinizdir ve kesinlikle kaydedilmez. Banka bilgilerinizi korumak adına sistemimiz verdiğiniz banka bilgilerini gizli tutup şifreliyor.


Uzman olarak Astrocenter’da nasıl çalışabilirim?

Astrocenter uzmanı olmak istiyorsanız http://private.uzman.wengo.com.tr sayfasından başvurunuzu bize iletebilirsiniz. Astrocenter sitesinde hizmet veren bütün uzmanlar Uzmanlar departmanımız ile görüşme geçirdikten sonra siteye kaydedilir


Üyelik kaydımı silmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Üyelik kaydınızı silmek için Müşteri Hizmetlerimizi arayın. İstediğiniz işlemi hemen yapacaklardır. Müşteri Hizmetleri hafta içi saat 10-19 arası 0 212 900 25 11 numarasından veya musterihizmetleri@wengo.com adresinden ulaşabilirsiniz.


Telefondan hemen bir uzmana ulaşmak istiyorum. Nasıl yapmalıyım?

Bir uzman sitede « Telefondan müsait » olarak görünüyorsa beklemeden "Uzmanı ara" butonuna tıklayarak anında uzmana ulaşabilirsiniz.

Dilediğiniz uzman siteye girdiğinizde hizmet vermiyorsa, Müşteri Hizmetlerini arayarak veya profil sayfasında ajandasının altındaki RANDEVU butonundan kendisinden randevu almanız mümkündür (hafta içi 10-19 saatleri arası musterihizmelterl@wengo.com veya 0 212 900 25 11 numarasından ulaşabilirsiniz). Randevu dilediğiniz saat ve günde alınabilir. Veya kendisinize beklemeden yazılı soru sorabilirsiniz, böylelikle uzman size en kısa zamanda yazılı olarak cevap verecektir.


Müsait görünmeyen bir uzmandan nasıl hizmet alabilirim?

Her uzmanın profilinde uzmanın hizmet saatlerini bulabilirsiniz. O hizmet saatleri içinde uzmanlardan randevu almanız mümkündür. Ya da kendisine hemen yazılı olarak sorularınızı sorabilirsiniz. Yazılı Sorunuzun cevabı 4 saat içinde gelmektedir. Telefondan randevu almak için Müşteri Hizmetlerimize telefondan (0 212 900 25 11 ) hafta içi saat 10-19 arası veya musterihizmetleri@wengo.com adresinden yazılı olarak talep etmeniz yeterlidir.


Fal danışmanlığımın ücreti ne kadar?

Her uzmanın tarifesini profilinden görebilirsiniz. Ya da indirimli konuşma paketlerimizi buraya tıklayarak kullanabilirsiniz. Dikkat: Yurt dışından arama yapan Türk müşterilerimiz eğer cep telefonunu kullanıyorsa yapılacak arama 0,20 €’luk ek bir dakika ücretine tabi olacaktır.


Aldığım danışmanlık gizli midir?

Astrocenter sitesinde verilen bütün hizmetler gizli kalmaktadır. Uzmanlarımız ve çalışanlarımız müşteri istemeden kişisel bilgilerine asla ulaşamaz. Yapılan görüşmeler Avrupa kanunları dahilinde kaydedilmez.


Danışmanlığım sonunda aldığım hizmet hakkında nasıl yorum yazabilirim?

Her danışmanlık sonradan aldığınız hizmetle ilgili yorum yazmanız mümkündür. Üye girişi yapıp "Danışmanlık geçmişim" kısmına tıklayarak geçmiş görüşmelerinizi göreceksiniz. Uzman hakkındaki yorumunuzu Değerlendirme bırak butonundan bırakabilirsiniz. En az 160 karakter kullanarak yorumuzu bırakınız.

Yorum bırakmak için bir başka yol ise yorumunuza kullanıcı adınızı, uzman adını ve hizmet tarihini yazarak Müşteri Hizmetlerimize yollamanız yeterlidir. Yorumunuz (olumsuz olsa da) sitemizde bir harfi bile değiştirilmeden uzman profilinde anında yayınlanacaktır.


Hizmetten memnun kalmadım, neler yapabilirim?

Bir danışmanlık sonunda alınan hizmetten memnun kalmadıysanız bunu olumsuz bir yorum bırakarak dile getirebilirsiniz.

Kararsız olduğunuz konularda, yorum bırakmadan Müşteri Hizmetlerimize danışabilirsiniz. (10-19 saatleri arası 0 212 900 25 11 numarasından veya musterihizmetleri@wengo.com E-mail adresinden ulaşabilirsiniz).


Telefon görüşmem birden kesildi, neden olabilir?

Teknik bir sorun mu yaşadınız? Cebinizin şarjımı bitti? Konuşmanız kesildi mi? Yeniden arama yapabilirsiniz. Ya da yeniden uzmanla irtibata girmeniz için Müşteri Hizmetlerimizi aramanızı tavsiye ederiz.

Not: Eğer Paypal gibi ön yüklemeli ödeme sistemi seçtiyseniz Astrocenter cüzdanınıza yüklediğiniz para miktarı bittiğinde arama otomatik kesilecektir.


Şikayet, kararsızlık veya öneriniz mi var?

Şikâyet, öneri veya bilgi almak istiyorsanız Müşteri Hizmetlerimiz 10-19 saatleri arası 0 212 900 25 11 numarasında veya musterihizmetleri@wengo.com adresinden hizmetinizdedir.


Ödeme nasıl yapılıyor?

Astrocenter sitesinden alınan hizmetin ücreti sadece banka kartınızdan tahsil edilecektir. Telefon faturasına veya kontörlü hattınıza herhangi bir yansıma olmayacaktır.

Eğer Paypal gibi ön ödemeli sistemler kullanıyorsanız; arama başlatılmadan harcanmak istenen tutarı girin. Sadece bu tutar banka kartınızdan tahsil edilecektir. Herhangi ek bir ücret yoktur. Belirlenen bu tutar daha sonradan Paypal ödeme sayfasını kullanarak banka kartınızdan Astrocenter cüzdanınıza yüklenir.

Paypal’da hesabı olan müşteri mevcut olan hesabını kullanabilir. Diğer müşterilerin yapacakları sadece “PayPal hesabım yok, bir hesap oluşturmak istiyorum » düğmesini tıklayarak banka kartı, iletişim bilgilerini ve şifre girerek bir hesap oluşturabilirler.


Hangi banka kartı geçerlidir?

Visa, Mastercard ve American Express kartları sitemizde geçerlidir.


Banka kartı bilgilerimi Astrocenter’a iletmem güvenilir midir?

Ödemeniz %100 koruma altındadır. Banka kartı bilgilerinizi sizden başka kimse göremez. Arzu ederseniz siz kendiniz yeni kart ekleyip silebilirsiniz.


Banka hesabı ekstremde ödememi nasıl görebilirim?

Banka hesabı ekstrenizde ödeme “WENGO BILISIM HIZ AŞ »ödemesi olarak geçecektir.


Kendi adımda olmayan bir kredi kartı kullanmam mümkün müdür?

Güvenlik adına sitemizde kendi adınıza olmayan bir banka kartı kullanmanız mümkün değildir.


Astrocenter uzmanları kimlerdir?

Astrocenter sitesinde hizmet veren bütün uzmanlar uzman departmanımız ile görüşme geçirdikten sonra siteye kaydedilir. Psikoloji, Sağlık, Business, Eğitim ve İyi yaşam bölümleri için uzmanlar diploma veya sertifika iletmek zorundalardır.


Astrocenter uzman profilimi nasıl oluşturabilirim?

Astrocenter uzmanı olmak istiyorsanız http://private.uzman.wengo.com.tr sayfasından başvurunuzu bize iletebilirsiniz. Daha sonradan Uzman Yardım hattımız sizinle irtibata girecektir.


Müşteriler danışmanlıktan sonra bir yorum bırakmak zorunda mıdır?

Astrocenter her müşteriyi yorum bırakmaya davet ediyor. Bu bir zorunluk değildir.


Uzmanıma ulaşamıyorum, ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetlerimiz bu konuda size yardımcı olabilir. Hafta içi saat 10-19 arası 0 212 900 25 11 numarasından veya musterihizmetleri@wengo.com adresinden ulaşabilirsiniz.


Uzmanın hizmet verdiğini nereden anlayabilirim?

Uzmanların hizmet saatlerini uzmanının profil sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

Telefondan müsait – Anında telefondan danışmanlık alabilirsiniz anlamına geliyor.

Meşgul – Şu an başka bir müşteriye danışmanlık verdiğini anlamına gelir. Aramanızı lanse edip bekleme sırasına girebilir veya Telefondan müsait durumuna dönmesini bekleyebilirsiniz.

Çevrim dışı veya X saatinde çevrim içi olacaktır– Uzmanın o anda hizmet vermediği anlamına gelir. Çevrim içi olmasını bekleyebilir veya Müşteri Hizmetlerinden ya da uzman profilinden uygun oldupu saatlerde randevu alabilirsiniz.



Eğer sorunuza bu sayfada cevap bulmadıysanız, Astrocenter Müşteri Hizmetlerine mail yoluyla (musterihizmetleri@wengo.com) veya 0 212 900 25 11 telefon numarasından ulaşabilirsiniz.


2017 -MyBestPro bilişim hiz tic ltd şti- Vivendi - Kaptanpaşa Mah. Halit Ziya Türkkan Sok. ISTANBUL