Mutluluğun Reçetesi by

Deneyimli Uzmanların Hayat İncileri

Mevsim Geçişlerinde Hasta Olmamak İçin Çözümler

Elif Kalendaroğlu

Elif Kalendaroğlu

 

Mevsim Geçişlerinde Hasta Olmamak İçin Çözümler

Mevsim geçişlerinde hasta olmayın!

Mevsim geçişleri malesef gripler ile birlikte geliyor. Boğaz ağrıları, akan burunlar veya bitmek bilmeyen yorgunluklar…

Mevsim geçişlerinde daha dayanıklı daha aktif olmanın 5 yolu;

 ❤ En Etkili Aşk Falınıza Baktırın ❤

1. C vitamini:

Gripten, nezleden korunmak için günlük C vitamini ihtiyacını karşılaman oldukça önemli. Hepimizin aklına ilk gelen portakal fakat C vitamini yoğunluğu içeren başka besinler de mevcut. Bu besinlere; kırmızı biber, kivi, ananas, alabaş turbu, karalahana ve brokoliyi örnek verebiliriz.

 portakal

2. Bağırsak sağlığını korumak için probiyotik takviye:

Probiyotik: Probiotikler tüketildiklerinde sağlık üzerinde olumlu etki yaptıkları düşünülen mikro organizmalardır. Saflaştırılmış ürünler bağırsak flora bozukluğuna bağlı ishallerde bağırsak düzenleyici olarak reçete edilebilirler. Son zamanlarda ikinci beyin olarak adlandırılan bağırsaklarımızı, mevsim geçişleri ve regl döngüsü etkilerine karşı korumak için probiyotikler oldukça önem taşıyor. Toz veya tablet formundaki probiyotik takviyeleri kullanabileceğiniz gibi bu takviyeyi besinlerle de almanız mümkün. Örneğin her akşam yatmadan iki saat önce, bir bardak kefir içmek!

 👉 Tarot Kartlarına Güvenin 👈

3Su:

Her yazımızda da dediğimiz gibi su sağlımız için çok önemli bir faktör. Vücudun her mevsimde, her dönemde suya fazlasıyla ihtiyacı var. Özellikle geçiş dönemlerinde vücudumuz ödem tutmaya pek bir yatkın oluyor. Bunun önüne geçmek için su tüketimine özen göstermeliyiz. Peki, yeterli su içip içmediğini nasıl anlayacaksın? Bunun en iyi yolu idrar rengini dikkate alman olacaktır. Eğer yeterli miktarda su içtiysen idrarın daha açık renkli olur. Koyu renkli ve kıvamlı idrarsa vücudunun suya ihtiyacı olduğunun işaretidir. 

 su

4- B12:

Unutkanlık, dikkat dağınıklı ve konsantrasyon eksikliğini önlemek adına yeterli miktarda B12 vitamini içeren besinler tüketmek önem taşıyor. Balık, ciğer gibi hayvansal protein kaynakları yüksek oranda B12 vitamini içeriyor. Haftada iki kez deniz ürünlerini tüketmen önemli.

 👉 Etkili Flaş Fal Bakımı 👈

5- E vitamini:

E vitamini vücudumuzdaki toksinleri arındırır. Kısacası vücudumuzu temizlemeyen  bir özelliğe sahiptir. En fazla bulunduğu besinlerse badem, soya yağı, zeytinyağı gibi bitkisel yağlardır. Bu besinler vücuduna sürerek nemlendirici özelliğinden de faydalanabilirsin.

 

 vitamin

 

Diğer en popüler yazılarımız:

 

Aşk Numerolojisi

Çin Takvimiyle bebeğinizin cinsiyetini söylüyoruz Hemen Okuyun >>
 

Çin Astrolojisinde Burçlar

Çin Takvimiyle bebeğinizin cinsiyetini söylüyoruz Hemen Okuyun >>
 

Yüz Tipinize Göre Saç Kesimi

Çin Takvimiyle bebeğinizin cinsiyetini söylüyoruz Hemen Okuyun >>
 



Elif Kalendaroğlu

Elif Kalendaroğlu

Aşağıdaki yazılarımızı da beğenebilirsiniz...