Bizi arayın:

  (0212) 900 25 11

 

SSS

EN SIK SORULAN SORULAR

  • Astocenter'a nasıl üye olabilirim?

    Astrocenter, üye olmak için 3 farklı seçenek sunmaktadır:

    • Web sitemiz üzerinden üyelik oluşturabilirsiniz.
    • Uzman sayfasından ''Uzmanı ara'' butonuna tıklayarak üyelik oluşturabilirsiniz.
    • Uzman Hizmetlerimizi 212 900 27 44 nolu numaradan bizi arayarak üyelik oluşturmada yardım alabilirsiniz.

    Üyeliğinizi etkinleştirmek için e-mail adresi, kullanıcı adı ve şifre yeterlidir.

  • Nasıl Astrocenter uzmanı olabilirim?

    Uzman ekibimize katılmak için uzmanhizmetleri@wengo.com adresimize e-mail atabilir veya 212 900 27 44 nolu numaradan bize ulaşabilirsiniz.

  • Kişisel bilgilerim nasıl korunuyor?

    Astocenter'da kişisel verileriniz korunur.

    Ödeme işlemlerinde kart bilgileriniz sistemimiz tarafından korunur ve sadece ödemelerinizin gerçekleşmesi için gerekli olan bilgiler muhafaza edilir. Hakkınızdaki verilere "Müşteri Alanınızı" ziyaret ederek ulaşabilirsiniz. Dilediğiniz zaman kişisel bilgilerinizin erişimini, silinmesini veya üzerinde değişiklik yapılmasını talep edebilirsiniz.

    Astrocenter'ın kişisel verilerinizi nasıl işlediği hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Gizlilik Politikamıza bakın.

  • İlk danışmanlığımı nasıl gerçekleştirebilirim?

    Görüşmenizi başlatmak için iki seçeneğiz var:

    • Danışmanlık almak istediğiniz uzmanı ve görüşme şeklinizi seçiniz.
    • Görüşmenizi başlatmada yardım almak için 212 900 25 11 nolu numaradan müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.
  • Astrocenter bildirimlerimi nasıl yönetebilirim?

    Hesabınızı oluştururken, onayınızı vererek bültenlerimize veya SMS'lerimize abone olma seçeneğiniz vardır.

    Tekliflerimizi artık almak istemiyorsanız, en son aldığınız bültende, sayfanın altında verilen bağlantıya basit bir tıklamayla Astocenter bülteninden çıkabilirsiniz. İşlem 48 saat içinde etkili olacaktır.

    Uzmanların müsaitiliğine ilişkin SMS uyarılarınızı yönetmek için, şu soruya bakın: Uzmanın online olduğunu nasıl anlarız?

  • Şifremi unuttum. Ne yapabilirim?

    Şifrenizi hatırlamakta zorluk çekiyorsanız, lütfen sırasıyla ''üye girişi'' ve ''şifrenizi mi unuttunuz?'' 'a tıklayınız. Şifresinizi sıfırlamanız için e-mail adresinize gönderdiğimiz bağlantıya tıklayınız.

  • Kişisel bilgilerimi nasıl düzenleyebilirim?

    Kişisel müşteri hesabınızdan bilgilerinizi düzenleyebilirsiniz:

    • Kişisel bilgilerinizi düzenlemek için: ''Profilim'' kısmına tıklayınız buradan e-mail adresinizi, telefon numaranızı ve şifrenizi değiştirebilirsiniz.
    • Ödeme bilgilerinizi düzenlemek için: ''Ödeme Şekli'' üzerinden ödeme bilgilerinizi düzenleyebilir, yeni bir kredi kartı ekleyebilir veya varolanı silebilirsiniz.
  • Astrocenter hesabımı nasıl silebilirim?

    Hesabınızı geçici veya kalıcı olarak sildirmek için lütfen musterihizmetlerii@wengo.com ile iletişime geçiniz. E-mail adresinizi ve kullanıcı adınızı belirtmeyi unutmayınız.

  • Üyeliğimi nasıl iptal ederim?

    Şayet artık kampanyalarımız hakkında bildirim almak istemiyorsanız size gelen mailin altında bulunan ''unsubscribe'' butonuna tıklamanız yeterlidir. Talebiniz 48 saat içinde işleme alınacaktır. Detaylı bilgi için musterihizmetleri@wengoçcom adresinden veya 0212 900 25 11 numaralı hattan bizlere ulaşabilirsiniz !

DANIŞMANLIKLAR

  • Görüşmeyi nasıl başlatabilirim?

    Uzman yorumcularımızdan biriyle görüşmek için hesabınıza giriş yapınız:

    • Kategorinizi seçip, seçtiğiniz kategorideki uzmanları görüntüleyebilirsiniz.
    • Müşteri alanınızın altındaki ''Favori Yorumcularım'' kısmından görüşmek istediğiniz uzmanı seçebilirsiniz.
  • Telefondan nasıl danışabilirim?

    Telefondan görüşme yapmak için:

    1. Müşteri yorumlarını da göz önünde bulundurarak bir uzman seçiniz. .
    2. Görüşmede kullanmak istediğiniz telefon numarasını giriniz. Numaranız uzmanla hiçbir şekilde paylaşılmaz.
    3. Uzmanın tarifesini onaylayınız ve ödeme şeklinizi seçiniz. Faturalandırma görüşme sonunda yapılmaktadır.
    4. Birkaç dakika içinde aramanız gerçekleşir ve uzmanımıza dilediğiniz tüm soruları sorabilirsiniz.

    Tüm sorularınız için 0212 900 25 11 nolu numaradan Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

  • Chat üzerinden nasıl danışabilirim?

    Chat üzerinden fal baktırmak istiyorsanız:

    1. Chat üzerinden danışmanlık veren uzmanlarımızdan birini seçiniz.
    2. ''Chat'i başlat'' butonuna tıklayınız.
    3. Tarifeyi onaylayınız.
    4. Chat sayfanız açıldıktan sonra yazışmaya başlayabilirsiniz.
  • E-mail ile nasıl danışabilirim?

    Hızlı soru veya detayli analiz ile e-maille de fal baktırabilirsiniz:

    • Hızlı soruda cevabınız en fazla 4 saat içinde mailinize gelir.
    • Detaylı bir analiz istiyorsanız, uzmanımıza birçok soruyu tek bir mesajla sorabilir ve 48 saat içinde cevabınıza ulaşırsınız.

    * Sorunuzu sormadan uzmanın çalışma saatlerine bakmayı unutmayınız. Dilerseniz sorunuzla beraber, uzmanımıza fotoğraf veya başka bir dosya da gönderebilirsiniz.

    Nasıl?

    1. Uzman seçiniz.
    2. ''Bir soru sorunuz'' butonuna tıklayıp soru tipinizi seçiniz.
    3. Uzmanın tarifesini onaylayınız. Tüm yazılı sorularda, uzmanın cevabının size iletilmesinden sonra faturalandırılırsınız.
    4. Sorunuz cevaplandığında e-maille bilgilendirilirsiniz.

    Yazılı sorunuzu cep telefonunuz üzerinden gönderiyorsanız; sorunuzu sesli olarak göndermeniz münkün! Bunun için mikrofana tıklayın, mikrofonunuzu etkinleştirin ve sesli mesajınızı bırakın.

  • Uzmandan nasıl randevu alabilirim?

    Uzmanınız çevrimiçi değil mi? Dilerseniz kendisinden telefonla bakım için randevu alabilirsiniz. Bunun için uzmanın sayfasındaki ''Randevu al'' butonuna tıklayınız. Uzmanın çalışma saatlerinden size en uygun olan saati seçip randevunuzu oluşturabilirsiniz. Uzman, randevunuzu onaylandığında bilgilendirme maili alacaksınız.

    Randevunuzu düzenlemek mi istiyorsunuz?

    Müşteri alanınızdaki ''Randevularım'' kısmından randevunuzu düzenleyebilirsiniz.

  • Görüşmenin ücreti nedir?

    Görüşmelerin ücreti uzmana göre farklılık göstermektedir. Uzmanların sayfalarından bakım ücretlerini öğrenebilirsiniz.

  • Teknik bir sorunla karşılaştığımda ne yapmalıyım?

    Teknik bir sorunla mı karşılaştınız? Müşteri hizmetlerize musterihizmetleri@wengo.com adresinden ulaşabilirsiniz. Kullanıcı adınızı ve sorunla karşılaştığınız tarih ve saati belirtmeyi lütfen unutmayınız.

  • Görüşmelerim gizli tutuluyor mu?

    Tüm görüşmeleriniz gizli, güvenli ve anonimdir.

ÖDEME YÖNTEMLERİM

  • Faturalarımın detaylarını nasıl görebilirim?

    Faturalarınızı görüntülemek için, müşteri alanınızdaki ''Danışmanlık Geçmişim'' kısmından ''Faturayı görüntüle'' butonuna tıklayarak faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz. Faturalarınızda görüşmelerinizin tüm detaylarını bulabilirsiniz.

  • Ödeme güvenli mi?

    Astrocenter'ın ödeme sistemi güvenli ve şifrelidir. Ödeme bilgileriniz, uluslararası güvenlik standardı olan PCI DSS 3.2'ye sertifikalı tedarikçimiz Adyen tarafından korunmaktadır. Daha fazla bilgi için lütfen sözleşmemize bakınız.

  • Kredi kartı kullanmadığım halde görüşme yapabilir miyim?

    Astrocenter'ın sunduğu hizmetlerden yararlanmak için geçerli bir ödeme yöntemine sahip olmanız gerekmektedir. Kredi kartı kullanmıyor iseniz; Astrocenter cüzdanınıza bakiye yükleyerek de ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

  • Astrocenter cüzdanı nedir? Astrocenter cüzdanımı nasıl kullanabilirim?

    Astrocenter cüzdanı sanal bir ödeme yöntemidir. Ödemelerinizi gerçekleştirmek için Astrocenter cüzdanınıza Paypal veya geçerli bir banka kartıyla bakiye yüklemeniz yeterlidir. Bakiye yüklemek için müşteri alanınıza giriş yapınız ve ''ödeme şekilleri'' kısmına tıklayıp Astrocenter cüzdanınıza yükleme yapabilirsiniz.

    Bakiyemi nasıl görüntüleyebilirim?

    Müşteri alanınıza giriş yapıp: Ödeme şekli > Astrocenter cüzdanınıza yükleme yapın > Bakiyem.

  • Hediye kuponlarımı nasıl kullanabilirim?

    Promosyon kodu

    Promosyon kodu yalnızca size bu kodu gönderen uzmanla ve ilk görüşmenize mahsus olmak üzere geçerlidir. Bu koddan yararlanmak için, telefonla görüşmenizden önce "bir indirim ya da hediye kuponundan faydalanmak istiyorum" seçeneğini tıklayınız.

    Hediye kuponu

    Hediye kuponu, Astocenter ya da uzmanlar tarafından müşterilere gönderilir. Kullanım koşulları kuponun hangi uzmandan geldiğine, kupon tutarına, görüşme türüne ve kuponun son kullanma tarihine bağlıdır.

    Uzman tarafından hediye edilen bir kuponu müşteri alanınız üzerinden "ödeme şekilleri"bölümüne başvurabilir, buradan "cüzdanımla ödeme yapmak istiyorum" ve "özel fırsatlar" butonuna tıklayabilirsiniz. Astrocenter tarafından gönderilen bir kuponu kullanmak için ise görüşmenizi promosyon sayfasından başlatmaya özen gösteriniz: Hediye miktar toplam görüşme tutarınızdan otomatik olarak düşülecektir. Daha fazla detay için Fatura detaylarım bölümüne göz atabilirsiniz

     

  • Astrocenter'dan kart bilgimi nasıl silebilirim?

    Kart bilginizi silmek için müşteri alanınıza giriniz. Akabinde sırasıyla ''Ödeme şekilleri'' ''Yeni bir kart ekle veya sil'' bölümüne tıklayınız. Buradan işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

  • Astrocenter'da faturamı nasıl öderim?

    Ödemenizi gerçekleştirmek için müşteri alanınızdan sırasıyla ''Ödeme şekilleri'' ''Ödenmemiş faturalar'' kısmından faturalarınızı ödeyebilir veya 0212 900 25 11 numaralı hattan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

  • Astrocenter cüzdanımdaki ödeme yöntemlerimi nasıl yönetirim?

    Konsültasyonunuz sırasında görüşmenizin kesintiye uğramaması için "bloke edilmemiş hesap" "seçeneğini tercih edebilirsiniz: Ödeme işleminin sonunda, cüzdanınızdaki bakiye toplam bedelden düşükse, arada fiyat farkı olacaktır. Sizin müdahalenize gerek kalmadan hesabınızda kayıtlı ödeme yönteminizden bu fark için çekim işlemi yapılabilir. Tüm danışmanlığınız için yalnızca cüzdanınızdaki bakiye ile ödeme yapmak istiyorsanız, "bloke edilmiş hesap " seçeneğini tercih etmeniz gerekecektir.

ASTOCENTER UZMANLARI

  • Astocenter, uzmanlarını seçerken nelere dikkat ediyor?

    Tüm uzmanlarımız faaliyet alanlarından sertifikalıdır. Uzmanla ilgili tüm bilgileri uzmanların profillerinde bulabilirsiniz. Uzmanlarımız, Uzman Hizmetleri Ekibimiz tarafından çeşitli testler sonucu sitemize kabul edilmişlerdir. Tüm çalışanlarımızdan etik kurallara uyarak çalışmalarını talep etmekteyiz.

  • Uzmanın çevrimiçi olup olmadığını nasıl görebilirim?

    Uzman sayfasındaki görüşme butonları yeşilse uzman çevrimiçi demektir. .

    SMS bildirimlerimi aktifleştirme

    İlgilendiğiniz uzman çevrimiçi olduğunda bildirimle haberdar olmak istiyorsanız, müşteri alanınıza giriş yapınız ve profilinizdeki SMS bildirimlerim kısmından bildirimlerinizi düzenleyebilirsiniz.

  • Görüşmeden önce ve sonra uzmanla nasıl iletişim kurabilirim?

    Görüşmeden önce uzmana mesaj göndermek:

    Uzmanın tecrübeleri ve verdiği danışmanlıklar için, görüşmeden önce kendisine mesaj gönderebilirsiniz. Bu mesajın fal bakımını kapmadığını lütfen göz önünde bulundurunuz. Uzmana mesaj göndermek için uzmanın sayfasına girip ''uzmandan ön bilgi almak istiyorum'' butonuna tıklamanız yeterlidir.

    Görüşmeden sonra uzmana mesaj göndermek:

    Görüşmenizden sonra uzmanımıza mesaj gönderebilirsiniz. Görüşmeden sonra uzmana mesaj göndermek için: Müşteri alanınıza giriş yapınız > Danışmanlık geçmişim > Faturayı görüntüle > Daha fazla bilgi için uzmana sorunuzu sorunuz.

    Uzmandan gelen mesajları görüntülemek için:

    Uzmanlarımızdan size gönderilen mesajları görüntülemek için: Müşteri alanınıza giriş yapınız > Mesaj kutum > Sorulan sorular. Uzmanla görüşmenizden sonra gelen mesajları görüntülemek için ''uzmanla görüşmeden sonraki mesajlarınız'' kısmına tıklayınız.

  • Favori uzman listeme nasıl yeni bir uzman ekleyebilirim?

    Favori uzmanlarınıza en hızlı şekilde ulaşmak için müşteri alanınızdaki ''favori yorumcularım'' butonundan listenizi hazırlayabilirsiniz.

  • Görüşmeden sonra uzmana nasıl yorum bırakabilirim?

    Uzmanla görüşmenizin bitiminde kendisine yorum bırakabilirsiniz.

    Bunun için müşteri alanınıza giriş yaptıktan sonra: danışmanlıklarım > değerlendirme yaz.

     

  • Astrocenter uzmanlarına güvenebilir miyim?

    Uzmanlar dikkatli bir seçime tabidir: referans kontrolü (müşteri incelemeleri, kişisel web siteleri) ve iletilen belgelere uygunluk (beyan edilen şirket, kimlik bilgisi vs). Seçiminizi yapmak için müşteri yorumlarına da göz atabilirsiniz.

  • Bir Astrocenter uzmanın nasıl mesaj atılır?

    Bazı uzmanlar chat yoluyla hizmetini sunmaktadır, chat yoluyla konsültasyon için uzman profilinde fiyat vb bilgileri bulabilirsiniz. Bazı uzmanlar için e-mail yoluyla danışmanlık talep etmek ve yazılı olarak soru sormak da mümkündür Bu fonksiyon da yine uzman profilinde mevcuttur. Halihazırda bir uzmana danışmış olan müşteriler için, uzmanlarıyla iletişime geçebilecekleri özel bir mesajlaşma sistemi mevcuttur. Bunu yapmak için müşteri alanınıza gidin ve "Mesajlarım" üzerine tıklayın. Bir konsültasyondan önce herhangi bir sorunuz varsa, uzman profilinde bulunan ''Uzmandan Ön Bilgi Almak İstiyorum'' butonuna tıklayarak uzmanla iletişime geçebilirsiniz.

UZMAN OLMAK ISTIYORUM

Sorumun cevabını bulamadım

Sorunuzun cevabını bulamadınız mı? Müşteri hizmetlerimize musterihizmetleri@wengo.com adresimizden veya 0212 900 25 11 nolu numaramızdan ulaşabilirsiniz.


2021 - MyBestPro - 75 rue d'Amsterdam - 75008 Paris, FRANCE