Bizi arayın:

  00902129002511

Güven Arman

Güven Arman

Telepatik Fal Uzmanı

225
danışmanlık
% 90.5
pozitif yorum

Kader dediğimiz şey aslında bilinçaltımızdır. Telepatiyi ve fal yeteneklerimi her yönüyle kullanarak, karşımdaki kişilerin geleceklerini okumaya ve onlara bu konuda daha fazla yardımcı olmaya başladım. Şimdi ise sizlere yardımcı olmak için buradayım…


Profilin devamını görüntüle




Güven Arman uzmanımız için müşteri görüşlerimiz

Verdiğim toplam 225 görüşme hizmeti için 23 yorum aldım. Hizmetlerimin %90.5 'Çok iyi' veya 'iyi' olarak değerlendirilmiştir.

Müşterilerimizin Görüşleri

Çok tatmin oldum

Tatmin oldum

Orta

Memnun değil

17

4

0

2


Seçiniz:

dinlemiyor

bazi falcilarn lafini bolmezsin saygidan fakat bu durum farkli. saglikla alakali bi yani tutmayan insana psikolojik diyrmezsin arkadasim! yahu mantik aliyot mu bunu? d vitaminiyle martaval dinlemeye aramadim ki.. sevecen yaklasinca cocuksu denildi.. benm tek anladigim falcilar bi ses bi cumleden ayak yapiyor. his mis yok8

 Yorumu yazan müşterimiz - dadysgirl, 06/09/2018 tarihinde

Ilk defa ariyorum kendisini

Herseyi cok iyi gördünüz, bence ayni söylediginiz gibi olacaktir, Herkese tavsiye ediyorum, arayin ve kendiniz görün. Ben sizi gene ararim, Tesekürler.

 Yorumu yazan müşterimiz - guel44, 14/08/2018 tarihinde

Tskler

Güven beyi ikinci kez aradım zor tutuyorum kendimi yine aramamak için en azından bir kaç gün geçsin öyle diyorum kendime.sebebi bakımından çok etkilendim .yorumsuz net ifadeleridir beni kendisine çeken çünki bi dahaki aramamda ne diyecek görecek başka diye merakım oluştu.biz böyle bir iletişim kurduk ben bu sitede hemen hemen herkesle konuşan hatta herbiriyle bir kaç kez konuşan biri olarak şade 3 yada 4kişiye yorum yazmışımdır ilkdefa bi uzmana ikinci yorum yazıyorum .yazıyorum çünki haftalardır önyargılı olup aramayarak kendisine ve kendime haksızlık ettiğimi düşünerek gönül borcum olduğu hissiyatına sahibim.altını çizmek istediğim bazen duymak istediklerimizi ister ve o kişileri severiz belki psikolijimizdir bizi buna iten ancak aslolan gerçekleri bilen biri ile iletişim kurmaktır diye düşünüyorum bu sebeble güven bey çok Tsk ederim size enerjinize emeğinize.

 Yorumu yazan müşterimiz - tarhann1, 03/07/2018 tarihinde

Beklentimin çok çok üstünde

Güven bey telefonda ifade ettim gerçi ama bir güç size çekerken bir güç hep durdurdu beni kaç sefer sizi aramaktan döndüm bilmiyorum bugün o zincirimi kırıp iyi ki aramışım sizi öncelikle Tsk ederim bu sitede net bilgi veren ve bilen iki kişiden birisiniz buda size canı gönülden inanmamı sağladı.tekrar arayacağım. Arkadaşlar sanırım ben danışmanlığı az diye önyargılı oldum güven beye sanırım. Samimiyetime inanmanızı isterimki danışmanlığı çok değerlendirmesi yüksek bi çok kişiyi aradım sohbet tarzı fikir beyan ettiler ben yorum çok Nadir yazarım olumsuzda hiç yazmadım şimdiye kadar kimseye. herşey kişinin kendi tecrübesi ile bilinsin isterim. Ama güven beye benim gibi geç kalmayın derim gaybı allahtan başka kimse bilemez ancak güven bey ayrıntıları bildi benim bakımımda.bu sebeple bende yeri özel deneyin derim

 Yorumu yazan müşterimiz - tarhann1, 02/07/2018 tarihinde

Degerli abim

Guven abimin danismanligi benim icin cok ozeldi beni cok rahatlati bazi durumlarda dahada cok aydinlati beni abim size cok tessekur ediyorum iyki varsiniz dedigim gibi o gun gelsin gecsin sizi tekrardan ariyacagim cunki size guveniyorum sizden danismanlik almak isteyen arkadaslarada tavsiyem Guven abiye guvenin🙏🙏👼👼

 Yorumu yazan müşterimiz - balim79, 30/05/2018 tarihinde


Güven Arman uzmanımızın ajandası

Pazartesi

Salı

Çarşamba

Perşembe

Cuma

Cumartesi

Pazar

10:00 - 17:00

17:00 - 18:30

5:30 - 18:30

5:30 - 18:30

5:30 - 18:30

5:30 - 18:30

5:30 - 18:30




Güven Arman uzmanının profili

Telepatik Fal Uzmanı - 25 yıl deneyim

Kader dediğimiz şey aslında bilinçaltımızdır. Telepatiyi ve fal yeteneklerimi her yönüyle kullanarak, karşımdaki kişilerin geleceklerini okumaya ve onlara bu konuda daha fazla yardımcı olmaya başladım. Şimdi ise sizlere yardımcı olmak için buradayım…


Diplomalar

1995 yılından beri fal bakmaktayım. Falcılık konusunda uzun araştırmalar yaptım. Önceleri deneme olarak fal bakmaya başladım. Baktığım falların insanlar tarafından takdir toplaması bu işe atılmamı sağladı. Önce kahve falı bakımına; daha sonra telepati dediğimiz beyin okuma yöntemine son beş senedir de dördüncü yüzyılda Likya döneminde bakılan bir fala bakmaya başladım. O dönemlerde taş tabletlerle, günümüzde ise iskambil kâğıdıyla bakılan ve dünyada dokuz kişinin baktığı bu fala iki sene çalıştıktan sonra bakmaya başladım.



2018 -MyBestPro bilişim hiz tic ltd şti- Vivendi - Kaptanpaşa Mah. Halit Ziya Türkkan Sok. ISTANBUL