Bizi arayın:

  (0212) 900 25 11


Ihtilaf Çözümü yönetmeliği

22 Eylül 2014 versyonu

Bu belge İç yönetmeliği bağlı olan bir yönetmeliktir. Bu belge WENGO Platformu Katılımcıları arası çıkabilecek ihtilafların çözümlenmesi ile ilgili Katılımcıları bilgilendirme amaçlıdır.

İç yönetmelik terimleri gereğince, Katılımcının WENGO’ya kaydını oluşturması İşbu Bağlı Yönetmeliği, İç Yönetmeliği ve diğer Bağlı Yönetmelikleri kabul ettiği varsayılıyor.

İç yönetmeliği ve Kullanım Koşullarının herhangi bir hükümlük çelişme durumunda üstün gelen yönetme işbu yönetmedir.

Madde 1: Katılımcılar arası ihtilaf çözümlenmesi

1.1 İhtilaf yöneticisi kullanımı

WENGO üzerinden yapılan bir işlem çerçevesinde hakarete uğradığını düşünen bir Katılımcı her an bir Kişisel hesabından ulaşabileceği “İhtilaf yöneticisi” modülünden İhtilaf çözümlenmesi prosedürü başlatabilir.

İhtilaf Yöneticisi ihtilaflı işlem iki katılımcı arası Web mail aracığı ile diyalog sağlamaktadır. Katılımcılar Email ve Kişisel Hesaplarından yeni bir mesaj gelişinden haberdar edilmektedirler.

Katılımcılar iyi niyetli, dürüst ve samimi bir iletişim kuracaklarına taahhüt ederler. Dolayısıyla Katılımcı muhatap olduğu diğer Katılımcıya taciz, küfür veya tehdit etmesi yasaktır.

Diyaloğu başlatan Katılımcı her an bitirme seçeneğine sahiptir.

1.2 Hediye çeki

İhtilaf çözümü usulünde bulunan Danışman, ihtiyatlı bir şekilde, Katılımcıya İhtilaf Yöneticisinde bulunan hediye çeki yayın modülünü kullanarak İşlem adına toplam faturalanan miktar tutarında bir tazminat ödeyebilir tazmin edebilir.

Katılımcını Hediye çeki kullanması İhtilafın çözüme vardığını saydırır.

Madde 2: İhtilaf çözümlenmesi

2.1 Kendi aralarında ihtilaf çözümleyemeyen Katılımcılar Müşteri Hizmetlerine bu ihtilafı ihbar edebilirler.

MyBestPro SAS Müşteri Hizmetleri aracılıyla İşlem yapıldıktan sonra altı (6) ay bir süre içinde Katılımcıları bir antlaşma bulmaya yardımcı olur MyBestPro SAS’nin İçyönetmeliğin Madde I.3’ünde belirlendiği üzeri E-broker sıfatıyla faaliyet gösterdiğinden İhtilaf çözümlenmesini garanti edemeyeceğini göz önünde bulundurarak, Katılımcılar sahip olduğu MyBestPro SAS’nin kendince ihtilafın çözümü için gerekli olan bütün bilgileri MyBestPro SAS’ye ileteceğine söz verir.

2.2 Katılımcı kötü niyetli veya doğruluk içermeyen bir ihtilafı iletmeyeceğine dahil söz verir. Aksi taktirde İçyönetmeliğin I.10 Maddesine göre Kişisel hesabının itiraz kalmayacak şekilde ve önceden haber verilmeden silinmesi veya askıya alınması riskine tutulur.

2.3 İşlem Fiyatının ödemesi ile ilgili ihtilaf durumunda, Katılımcı MyBestPro SAS’e ancak İşlem fiyatının Emanet hesaba geçtikten sonra ihtilaf ihbarında bulanabilir.

Danışman İşlemlerin ödenmemesi durumda İşleme ile ilgili potansiyel risklerine yüklenir. Böylece ödemenin hileli olduğunda Danışman MyBestPro SAS’nin banka tarafından gelen İşlem Fiyatının iadesine karşı gelemeyeceğinden uyarıldığını beyan eder ve bu kararın geri alınamayacağını kabul eder.

2.4 İhtilaf çözümleme prosedürü başarısız olduğunda, Katılımcılar yetkili yargı kurumlardan geçerek açacakları davalarından kişisel meseleleri olduklarını kabul eder.


İçtüzüğe dön


2020 - MyBestPro - 1-5 rue du 8 Mai 1945 - 92110 Clichy, FRANCE